Blogger Backgrounds

November 5, 2011

Misi kek batik


Harini malam ni. Saya dan Syamim lawan buat kek batik. Ni cobaan pertama kitorg. Hahahaha. Tak tahan nak gelak la lepas tengok hasilnya. Resepi ni kitorg ikot resepi dari salah seorang kawan Syamim  yang pakar dalam bab2 memasak ni iaitu Liza. Kalau rajin boleh tengok blog dia best! :D

Ok malas nak cite panjang. Ini lah hasilnya..


Op Op... Ini bukan saya punya tapi ini tuan punya resepi yang punya.. Liza punya! Cantik kan? Sedap pun sedap.. Syamim la cakap macam tu. Saya pun tanya la Syamim dia suka makan semua yang Liza masak sebab sedap.. Tapi Syamim jawab Liza yang suka masak n buat apa yang dia suka makan.. Ada ke patut...??

Okay next.. Hasil kek batik buatan Syamim untuk kali yang pertama!! 
Tepuk tangan sikit!! Hahahaha..


Beza tak dengan yang Liza buat?? Beza sangat kan? Hahaha.. Gelak sikit kat Syamim ni :p 

Okay next saya punya.. Hahahahahah :p


Tadaa! Ini saya punya.. Walaupun tak secantik Liza punya tapi better la dari Syamim punya.. Kuang Kuang Kuang.. :p

Kepada Syamim, lepas ni boleh cuba lagi okay :p 
Ohh lupa ye, terima kasih Liza bagi resepi.. Hihi

Okay la..
Nak sambung gelak balik.. Bye! 


2 comments:

J. Hass said...

no comment

liza said...

kite punya same la!! syamim j yg xjadi..hahhaahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2009-2011 Syasya Nadzeri. All Right Reserved.