Blogger Backgrounds

October 30, 2011

CONTEST HADIAH BEST by JALAL.. JOM JOIN RAMAI2



Ok ni saja nak torai nasib nk masuk Contest Hadiah Best by Abe Jalal ni.. Sbenarnya haritu dah buat entry pasal ni tapi dah delete sebab rasa kureng kompidon. Hahaha. Ok la lepasni tak delete dah. Terasa nak masuk untuk kali yang kedua sebab...... sebab nak masuk la. Contest macam best kan. Ala-ala "Wish your dream come true" gitu..

Dan di sini saya sertakan poto saya yang cun melecun ni. Cun la sangat kan.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


OK Dah Jangan kutuk! 
Hahahaha

Di sini pula saya sertakan gambar hadiah yang saya nak..
Disebabkan Abe Jalal tak had kan berapa banyak hadiah boleh mintak jadi saya nak minta banyak sikit. Ini hadiah number satu.
..........
.........
........
.......
......
.....
....
...
..
.

Abe Jalal !!

 *gambar dari google*

Ok bukan nak mintak Abe Jalal.. Tapi nak mintak Abe Jalal bagi saya menang. Hahaha. Tu je. Taknak hadiah tapi nak menang je. Itu lah hadiah yang saya nak. Pastu buat entry pasal pemenang. Iaitu saya. HAHAHA..

Ok la saja nak mengarut kat atas tu. Org nak bagi hadiah tapi tak nak hadiah pulak kan. Aishh.. Tak boleh jadi tak boleh jadi. Sehari semalam duk fikir nak hadiah apa.. Last last terfikir nak ni..

-dup-

-dap-

-dup-

-dap-

TADAAA!!

Nak baju I love Abe Jalal.
Eh silap, I love St Petersburg.. 


Sebab saya nak hadiah ni, ye la. Belajar kat Russia mesti la nak sesuatu dari sana kan. Kalau hadiah kat Malaysia senang nak cari :p Saya harap saya dapek la ini hadiah ye Abe Jalal. Kalau dapat ni memang seronok menangis kegembiraan saya. Hahahaha..

Tapi...
Kalau tak boleh dapat baju tu.. 

Ni pulak yang saya nak mintak
.
.
ok malas nak TADAA! TADAA!! dah..


Nak socks.. Sebab bila malam masa tidur kaki saya selalu kerem.. Kesian kan.. Lagipun saya boleh jugak pakai masa nak pergi kuliah sebab dalam bilik kuliah sejuk.. Kaki selalu kerem jugok.. Sobs sobs.. 

Itu je untuk sekarang. Kalau ada lagi nanti saya tambah. 

Terima Kasih Abe :p



1 comment:

J. Hass said...

thanks sebab join contest saya yang tak seberapa ni.. rajin2 lah singgah LORONG KANAN ye.. all the best :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2009-2011 Syasya Nadzeri. All Right Reserved.