Blogger Backgrounds

March 13, 2011

Another Surprise!


haha.. its different! its from my big brother! izzul naim.. act, cerita dia mcm ni..
disebabkan semalam tidur pukul 5am.. jadi harini bangun nya pukul 2.30..
Bangun2, Naim dh keluar dah.. apa yang saya buat ialah lah, cek inbox Facebook,
pastu dah tak de pape, pegi lah mandi.. pastu dah habis mandi, Naim dah balik..
Nampak dia shopping baju.. sbb bwk byk beg plastic baju.. okay xpe lah kan..
lepas tu masuk bilik pegi pakai2 baju semua, keluar2 bilik..

SURPRISE!!!!

Dengan muka cover malu sbb org buat surprise kat kita kan..
saya pun keluar dgn muka cover sbb dh npak diorg sibuk pasang2 lilin,
saya pun nyanyi lagu "happy bday to me"
dengan tangan pusing2 macam Usop dlm cerita
"Hantu Kak Limah Balik Rumah"
hahahahhaa...

waa comel nya la perempuan baju biru dlm gambar ni :P
haha, lawa kan?? haaa mcm bukan surprise kan?
tapi ni betul2 surprise.. lepas tiup lilin dan buat wish~
cepat2 lari masuk bilik g pakai baju yg cantik sikit :p

haaa ini lah abang saya, Izzul Naim namanya :)
tapi cake ni GF dia yang bagi :p
Thanks kt Aliah Kama jugak..
last year pun Aliah Kama jugak yang bg Cupcake..


gambar bersama mama, kalau tak kakak saya pun ada sekali,
Syazira... tapi disebabkan dia sombong taknak balik masa bday saya,
kesian dia x dpt mkn Cake Choc Indulgent :P
tapi xpa,, cake ni byk lagi.. x sempat habis lagi..
cepat2 balik!!


me with my BROTHERSSSSSS :P

ini baby Nail.. Dia mmg paling excited kalau nampak cake..
dari kecik smpai dah umur 5 tahun kalau nampak cake semua dia ingat birthday dia!
ish ish.. :p
---------------------------------------------------

okay thats all for today.. i have a great day with my family..
saya sangat gembira kerana dianugerahkan keluarga seperti ini..

LOVE YOU ALL!!
xoxo


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2009-2011 Syasya Nadzeri. All Right Reserved.